2008年9月14日星期日

香港小巴"头文字VAN"


——————————————————————
香港公共小巴——響名全球
——————————————————————
「公路最高速理輪」唔係InitialDToyotaAE86,唔係秋名下坡道!係16座位ToyotaCoaster,係青山公路,屯門公路,龍翔道,同西九龍走廊!
依家有d小巴咪有顯示車速既表係門口隔離既....超速會響個隻次次響到爆都冇人理係咪跟拍子響d人當歌咁聽呀,次次一片彎d人就會望住個表..淨係睇住佢響好搞笑!
大家有冇發現佢地唔止行車快?上落客都快,有時夜晚撘Van仔司機永無停定比你上車,我要首先自己助跑幾步,架車開定門駛到埋我身果陣就順勢跳上車.當司機大佬"feel"到你只要有其中一隻腳係踏左上車時佢地就即刻地板油去.而我上左車之後亦甚少雖要用自己既腳力行去座位.因為佢一加油時,架車既去勢同衝力已經將我"fing"到去最近既座位道.緊緊既將我背隻黐晌椅背上面.同樣地晌落客時,D司機永遠唔使拉開門手制.佢地既車速+急剎已經可以將度車門彈開.個客就因為急剎既衝力好自然會由車尾被"送"到車門位置.跟住快手比錢然後跳車.個動作十足十二次大戰美軍第101空降師.所以搭得多小巴可以做雷霆傘兵.同埋大家記住,以佢地既"效率",上車果陣你已經要準備定哎"有落".
落斜小巴只定動作..........左手猛鐵柱..右手扭汰......真係自己ja都唔敢咁快落斜呀.......我搭果一次旺角番沙田...無紅燈...5分鐘搞點.......火車都唔得呀!!!!
旺角——上水,30mins所以小弟最近買左新車但未念到放咩裝飾品上去而家唸到啦我會晌車頭玻璃掛個寫住「旺角至荃灣千色店」既膠牌型爆!!!!高速既像徵!!!

# 我有幾個小巴既問題,紅色小巴多定绿色小巴多,兩者有咩唔同,邊隻色既小巴快D?
绿色少坐我坐紅色多D小巴佬——香港速度典範。绿色係村巴,固定路線,固定位置上落客紅van自由路線,自由上落客,跟據小巴佬喜好。我都希咁既經驗上左車勁驚又聽唔到野only聽到副訐勁大聲!!又有少少離心力wo仲有個司機成日爆粗話人阻住佢!!
——————————————————————
香港公共小巴司機勁過麥拿倫車隊
——————————————————————
講圈速一定係小巴佬勁但講好灣,一定係巴士佬,尤其係搾港島半山,赤柱,及海洋公園線果班但小巴佬能夠用架小巴做到飄移喎!!
據路透社引述,香港小巴佬對秋明AE86睇法:"86呀?不外如事!跑嬴我架Toyota小巴先講啦~"而家有d小巴咪有顯示車速既表係門口隔離,超速會響個隻,但係次次響到爆都冇人理,每次一片彎d人就會望住個表,淨係睇住佢響,好搞笑。
我座過架旺角入荃灣小巴,晌美孚甩尾.架住由全灣出左敦,架小巴晌青山上落片灣.如果大家有幸既話,式下留意一架行彩虹之荃灣van仔.架van仔有 Recaro桶seat,真皮三幅呔盆,短波棍頭,有地毯,有成 setKenwood音響連大喇吧+subwoofer.有個胡so佬搾.果次簡直係我生以黎撘van仔最高響受有一次座城巴入赤柱座上面司機片完個灣之後,我由右手邊排鄧飛左過左邊.上年中秋我試過半夜3-4:00由旺角入沙田,雖然唔知howlong.butreallyholanfast.about2-3個字已經到咗!
10mins屯門出旺角果個胡so佬我坐過啦好似坐生死時速
10mins屯門出旺角我和ATO,在屯門出生入死....N..次甘多,腳毛及9毛也留底無數,佢家車最快也要15mins,10mins出荃灣就得....
小巴最快踏到幾多KM/H好難一蓋而論,但最快應該可以比美飛機臨起飛一刻既速度...
香港迪士尼如果要整個有香港特色過山車,可以考慮以van仔為藍本.又或者搵一批香港van仔,重新包裝車廂用來作香港迪士尼專車,等D遊客未到迪士尼已經知咩叫刺激,知到香港迪士尼唔係小野.我響屯門大架﹐通宵紅van行青山公路真係好“也母”激尤其是兩架對頭van響過彎片過﹐有時嚇撚死。
我試過一次由旺角坐返大埔速度快不特止因行山路關係有段路不平坦行行下車上16個人都感覺到架車飛起左四個轆係離晒地明明架車行起上黎會好震架嘛但個一刻成架車係好平靜我亦感到最接近死亡D人授保險電視廣告應考慮用坐小巴黎做題材。
ToyotaCoaster這款小型巴士,在香港可以說是隨處可見。它深深地得到各屋村巴士、旅遊巴士以及學校巴士營運商的愛戴。而九龍巴士公司亦曾經引入九十一部,作為專利巴士服務市民。不過要說它最成功的,就一定是打入公共小型巴士市場了。目前本港四千多部公共小型巴士中,保守估計超過九成都是 ToyotaCoaster,其受歡迎程度可見一斑。
Coaster可以說是豐田車商最成功的產品,它共有兩款車陣長度給用家選擇,包括6.225米的短車陣及6.990米的長車陣版本。而車身規格亦分為豪華版EX及普通版Standard。動力方面是採用豐田14B3.7公升柴油引擎或豐田1HZ4.2 公升柴油引擎。Coaster的優點在於引擎慳油及性能可較,加上它的普遍性,令很多車房都掌握到修理這款車的技術,而大量OEM零件亦應運而生,令維修更加經濟及方便,這都ToyotaCoaster在過往可以勝過它的對手MitsubishiRosa及NissanCivilian的原因!現在 Coaster已經到了第二代,在99年頭,Mitsubishi公司推出了新款的小型巴士Rosa98,是否能夠對Coaster的領導地位做成影響,還讓時間去証明。
D小巴佬話舊款小巴冇力盡油去到100km/h之後冇力再去,如果我識寫game,我都會寫返隻"crazyvan",madein HongKong大家試o下搭最尾果班(23:45)o既73入赤柱你會見到飄移巴下o既厲害應該係冼軑...
——————————————————————
小巴佬去賽澳門win硬分分鍾勁過肓享
——————————————————————
我每日塔車由上水去TuenMun(44A),我由開車去到TuenMun醫院,only3個字,死未!!!我塔火車去沙田都要4個字,你話快到……,有一次我番去上水時,剛剛我聽緊頭文字D……話勁呀!!!我認為自己坐緊秋明豐田小巴落山去上水tim..........
佢地有電台......超勁藍田去旺角5-10mins攪掂
有冇人坐過荃灣>官塘?龍翔道全段未低過110....
我係旺角100fexl到搭極速van仔要15min~勁路線係~旺角入美fung再去全灣之後到我樓下15~20min左右勁有次見到個小巴佬同架GTR講拜拜(係旺角入全灣果條橋)
我建議呢D小巴全部都要加裝跑車坐椅及五點式安全帶,一黎可以俾番乘客少少安全感,二黎可以當係香港特色放係旅遊指南推介,刺激旅遊業。不過就唔可以係未來迪士尼的路線上實施,因為遊客們乘坐過後,將會令他們對高速麻木,乘坐過山車時將會冇晒feel仲有,我想問小巴可唔可以換裝tubro,或用氮氣加速架?
小巴佬話你叫佢裝呢D野,簡直係冇辱左佢既技術!佢jai車ToyotaCoaster都切贏Type-R好似AE86片贏R-32咁.
我有次要由荃灣入黃大仙,於是坐van仔la(時早上9點幾)個c機超強,唔駛太多brake,大部只用引擎牽引力(maybela,見佢只係落一個波)就過灣,勁!!!上highway時,見車過車,記得日竟然可以過到dAMGben跑、gtr、civic最後10分鐘到,時間雖少,但價錢就 Toyotaturbocoaster勁勁勁!!!司机就超勁。
——————————————————————
小巴佬——香港的洗拿
——————————————————————
我在深井親眼見部大vti畀紅van推,而我坐住綠的就推紅van……勁!職業車手並非一般古惑仔車手能比美的。我始終都唔贊成小巴裝安全帶,因為小巴超高速,有事時,個身留係位,頭飛出街。

睇黎NEEDFORSPEED應該加埋小巴
D小巴成日界Dcivic
D小巴佬將架ToyotaCoaster調較到變左……ToyotaCoasterintegraTypeRcivic咁就收左皮!
小巴佬使乜空氣動力學呀?
小巴佬使乜定風翼
小巴佬使乜大包圍
小巴佬使乜19吋合金鈴
小巴佬使乜VTEC
小巴佬使乜快cam
小巴佬使乜大尾牙
小巴佬使乜氣蕉+中至尾候
小巴佬使乜防滾架
小巴佬使乜搭頂吧
小巴佬使乜咬牙避震
小巴佬使乜米芝蓮遇著
小巴佬,Type-R行埋一二角一係就落車然後上埋架小巴
小巴佬載晒你陷家上車都快過你一個搾。

没有评论: